Cvjećari i vrtlari
Autor: Maja Volenik, 29. 9. 2017.
I ove školske godine poljoprivredni sektor obrazovanja naše škole, obrazovni program cvjećar i vrtlar razmjenjuju iskustava predstavljajući školu zajedno s drugim školama koja obrazuju polaznike u obrazovnim programima obrazovnog sektora poljoprivrede na različitim manifestacijama. Učenici se na taj način unapređuju i usavršavaju u struci te razvijaju natjecateljski duh. Predstavili smo se s radovima učenika cvjećarskog i vrtlarskog obrazovnog programa izloživši jesenske aranžmane i plodove na 11. Miholjačkom sajmu poduzetništva, obrtništva, poljoprivrede i turizma 16. rujna 2017. Školu su predstavile učenice Dorotea Lukanec (1.c), Monika Tkalčec (1.c) i Viktorija Prša (2. v) s nastavnicom Kristinom Horvat Vargović. Naš štand obišlo je puno ljudi koji su se divili izloženom, što nam daje novi vjetar u leđa kako bismo bili još bolji i uspješniji. Tijekom obrazovanja učenici usvajaju znanja i vještine, te pronalaze aktivnosti u kojima su dobri, što ne znači da ih nužno moraju voljeti. Na taj način imaju priliku uočiti, gledajući svoje vršnjake, kako određene stvari mogu napraviti drugačije te se tako uspoređivati s drugima, formirajući vlastito mišljenje i prosuđivanje. U nastupu brojnih kulturno-umjetničkih društava upoznali smo miholjačku tradiciju, kulturu i običaje. Nakon sajma razgledali smo prekrasan perivoj grada Donjeg Miholjca, koji obogaćuju brojne biljne vrste, i dvorce Prandau i Mailath smještene u njemu. Naša škola je po sedmi put za redom sudjelovala na 11. Međunarodnom natjecanju učenika poljoprivrednih škola u aranžiranju koje je održano 21. rujna 2017. u Varaždinu. Na takvom tipu natjecanja naši učenici postižu zapažene rezultate, što potvrđuje kontinuirani rad učenika uz stručno vodstvo nastavnika. Ove godine na natjecanju je sudjelovala Monika Kljajić učenica 2.v pokazavši znanje i zavidnu kreaciju među vršnjacima koji su došli iz raznih dijelova Hrvatske, Slovenije i Srbije. Cilj ovakvih natjecanja nije samo natjecateljskog karaktera, već poticanje i razvijanje smisla za lijepo, pokazivanje inovacija i novih kreacija te razvijanje ljubavi i interesa prema struci. Natjecanje je temeljno obilježje razvoja i napredovanja učenika i učenica i njihovih socijalnih odnosa. Ona pružaju mogućnost primjene tehničke i taktičke vještine koje su savladali, mogućnost iskušavanja pobjede i poraza te tako razviju vještine i vrijednosti koje će im koristiti kasnije u životu. Natjecanje učenicima stvara veliko oduševljenje i snažan je emotivni pokretač aktivnosti. Stoga se prema natjecanju treba odnositi kao prema socijalnom oruđu koje pomaže u razvijanju vještina i vrijednosti i koje kvalitetno ispunjava vrijeme. Pozitivno natjecateljsko iskustvo može rezultirati aktivnim životnim stilom tijekom nadolazećih godina, a to je mnogo važnije nego postati prvak. Suradnja i natjecanje su podjednako bitni i podjednako omogućuju da se učenici vesele aktivnostima koje vole i da nadograđuju svoja iskustva te kroz nekoliko godina stečeno znanje primjene u svom zvanju. Kristina Horvat Vargović i Ivana Vlaisavljević
Ukupno: 598203
Ovaj mjesec: 6091
Ovaj tjedan: 607
Danas: 163
IOS |
> MZOŠ |
> ASO |
> AZOO |
> AAI@Edu.hr |
> OKVPZ |
> HOK |
> Portal za škole |
> Partner škola SC-NM |
> Neodidacta multimedi... |
> Lektire |
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |