Nove vještine za novo doba
Autor: Slobodan Koletić, 22. 5. 2017.
Industrijsko-obrtničkoj školi Virovitica odobren projekt pod nazivom New Skills for New Age (Nove vještine za novo doba) u sklopu Erasmus+ - ključna aktivnost 1 za područje strukovnog obrazovanja i osposobljavanja, vrijedan 38.512,00 EUR Industrijsko-obrtnička škola Virovitica projektom mobilnosti želi osnažiti i upotpuniti praktičnu nastavu učenika koji se obrazuju za zanimanja instalater grijanja i klimatizacije te stolar. Očekivani rezultat bit će jačanje stručnih vještina i kompetencija učenika i nastavnika iz nastavnih predmeta Tehnologija grijanja i klimatizacije za instalatere grijanja i klimatizacije te Crtanje s konstrukcijama za stolare. Učenici će s novim vještinama biti kompetentniji za nove izazove na radnom mjestu i u svakodnevnom životu. U sklopu projekta 18 učenika u pratnji dvoje nastavnika odradit će dvotjednu stručnu praksu u Pragu. Škola partner je Střední škola technická, Praha, Republika Češka. Opći cilj projekta osnaživanje je profesionalnih kompetencija učenika u okviru njihovog područja obrazovanja u primjeni i nadopuni praktičnih znanja iz struke. Novo iskustvo steći će i radom u stranoj zemlji, uz primjenu EU standarda. Ovaj projekt bit će veliki poticaj učenicima u ostvarenju što boljih rezultata u svojem daljnjem školovanju ili pri zaposlenju. A trebao bi i motivirati nove učenike koji će se tek opredijeliti za ova zanimanja. Program Erasmus+ usmjeren je jačanju znanja i vještina te zapošljivosti europskih građana, kao i unaprjeđenju obrazovanja, osposobljavanja te rada u području mladih i sporta.
Ukupno: 549171
Ovaj mjesec: 231
Ovaj tjedan: 719
Danas: 82
IOS |
> MZOŠ |
> ASO |
> AZOO |
> AAI@Edu.hr |
> OKVPZ |
> HOK |
> Portal za škole |
> Partner škola SC-NM |
> Neodidacta multimedi... |
> Lektire |
« Svibanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |