Erasmus+ u Industrijsko-obrtničkoj školi Virovitica, Getting into ICT shape, Tečaj na Malti
Autor: Slobodan Koletić, 23. 11. 2019.
Nastavnica biologije, Maja Ivanac, i nastavnica kemije, Marina Nemet, sudjelovale su na tečaju „ Empowerment in ICT Skills“ na Malti, u sklopu Erasmus+ KA1 projekta „Getting into ICT shape,“ (Dolaženje u IKT formu) koji se u Industrijsko-obrtničkoj školi Virovitica provodi od 1. srpnja 2019. godine. U organizaciji The Executive Training Institute of Malta (ETI), tečaj je trajao od 11. studenog do 15. studenog 2019., a na kojemu su, osim naših dviju nastavnica, sudjelovala i dva nastavnika iz Italije, četiri nastavnika iz Njemačke i jedna nastavnica iz Poljske. Tečaj je namijenjen nastavnicima koji žele upoznati razne softverske i online alate uz pomoć kojih mogu integrirati tehnologiju u svoj rad. Poticalo se sudionike na promišljanje o vlastitim metodama nastave, u odnosu na primjenu tehnologije u razredu, uvođenjem svijesti o načinima integracije ICT-a koristeći praktične i iskustvene metode. Završni zadatak bio je projektni u kojemu je svaka skupina predstavila usvojenost danih sadržaja tijekom tjedna. Predavačica je analizirala svaki projektni uradak i pohvalila rad svih skupina. Zaključili smo da dobro osmišljen sat može biti potkrijepljen i samo uvodnom online igrom ili zadanom online zadaćom koje mogu biti poticaj za kreativan, nov pristup radu. Nakon edukacija iskoristili smo slobodno vrijeme za obilazak Malte i upoznavanje njenih znamenitosti. Posjetili smo glavni grad Valletu, najviši (tzv. "tihi grad"), grad u središtu Malte, Mdinu, te tradicionalno ribarsko mjesto u jugoistočnoj regiji Malte Marsaxlokk .
Poučavanje na tečaju je bilo interaktivno, s temeljnim frontalnim predavanjem o određenom alatu ili programu te individualnom i skupnom projektnom radu. Svi sudionici morali su imati najmanje B1 razinu znanja engleskog jezika, budući da su radionice bile u obliku brainstorminga, analize i rješavanja zadanih problema. Predavanje na tečaju pomoglo je sudionicima postaviti alate kao što su blogovi i web-stranice i primijeniti online alate kao što su Learning Apps, Ed Puzzle i slični…Od sudionika se tražilo da razmisle o alatima i aktivnostima, potičući raspravu u vezi vlastitih znanja i vještina, njihovim pristupom nastavi u odnosu na sposobnosti i znanja današnjih učenika te na prilagodbu korištenja alata u svakodnevnim situacijama i kontekstima učenja i poučavanja.
Razmjena sudionika ICT-a i pedagoškog znanja poticala se kroz raspravu čime su se razvijale jezične vještine sudionika.
Sudionici su potaknuti na ustrajnost u radu i slobodu u kreiranju kreativne i poticajne nastave uz pravilno doziranu uporabu online alata , a sve s ciljem da pripremimo učenike za svakodnevne životne situacije - da ih naučimo promišljati, zaključivati i iznositi svoje mišljenje.
Ukupno: 598203
Ovaj mjesec: 6091
Ovaj tjedan: 607
Danas: 160
IOS |
> MZOŠ |
> ASO |
> AZOO |
> AAI@Edu.hr |
> OKVPZ |
> HOK |
> Portal za škole |
> Partner škola SC-NM |
> Neodidacta multimedi... |
> Lektire |
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |